1.Bestelling

1.1. Waarom zijn de producten zo voordelig

De producten die Comservices verkoopt, zijn doorgaans geen nieuwe producten maar refurbished. Dit zijn gebruikte toestellen die zijn hebben opgekocht van bedrijven of particulieren en daarna zijn gereviseerd/opgeknapt. Ze zijn dus weer 100% technisch in orde.

1.2. Welke betaalopties zijn er?

Bij Comservices betaalt u uw bestelling altijd eenvoudig. Kies zelf welk platform u het liefst gebruikt. Wij zijn erop ingericht. Uiteraard bieden we ook ondersteuning aan diverse creditcards, PayPal en Klarna.

Factuur Zakelijke klanten kunnen bij ons ook bestellen op factuur. We sturen dan de factuur mee met uw bestelling. Vanaf dat moment heeft u 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. Let op: deze optie is alleen voor bedrijven en vooraf doen we altijd een krediet check. Indien u als bedrijf korter dan 1 jaar bestaat kunnen wij helaas niet leveren op factuur. Dit omdat het orderbedrag dan niet door onze kredietverzekering wordt gedekt als betaling uitblijft. Daarnaast zijn particulieren en eenmanszaken lastig te beoordelen door bedrijven die kredietwaardigheidscontroles uitvoeren omdat er geen jaarcijfers gedeponeerd hoeven te worden en er voor hen dus feitelijk geen inzage is.

iDEAL (Nederland) Kiest u voor betalen met iDEAL, dan komt u automatisch in de beveiligde omgeving van iDeal. Via deze veilig verbinding logt u in bij uw eigen bank om de betaling te voltooien.

Creditcard – MasterCard / Visa / AMEX Betaalt u liever met een creditcard? Dan bieden wij u diverse mogelijkheden om te betalen via MasterCard, Visa en Amex. Voer uw naam, creditcardnummer, vervaldatum en de verificatiecode in en uw betaling is voltooid.

PayPal Kiest u voor een betaling met PayPal, dan sturen wij u door naar de beveiligde website van PayPal. Hier meldt u zich aan en geeft u akkoord op de betaling. Als u het akkoord heeft gegeven krijgen wij een signaal en wordt uw bestelling verwerkt.

Klarna Kiest u voor het achteraf betaling met Klarna, dan sturen wij u door naar de beveiligde betaling van Klarna. Via deze veilige verbinding bevestigd u uw bestelling met uw geboortedatum en uw e-mailadres, in sommige gevallen hoort u in te loggen in bij uw bankter verificatie.

1.4. Kan ik op factuur bestellen en achteraf betalen?

Het is mogelijk om op factuur te bestellen en vervolgens achteraf te betalen per bankoverboeking bij Comservices. Wij zullen echter voor nieuwe klanten een kredietwaardigheid controle uitvoeren. Ook is het mogelijk ons een Purchase Order te zenden in het format van uw eigen onderneming. Lees hier meer over bij de vraag 1.3. ‘Wat zijn mijn betaalopties?’.

1.5. Kan ik mijn bestelling volgen?

Comservices verzendt de meeste bestellingen met DHL Parcel. Na betaling verschepen wij de bestelling en voorzien wij u van een DHL-tracking link met gedetailleerde Track & Trace informatie en een geschatte leverdatum. U kunt deze tracking informatie direct raadplegen, echter zal de eerste update vaak pas later op de dag zichtbaar zijn. Wanneer u op werkdagen voor 17:00 besteld zal uw pakket, mits voorradig, op de volgend werkdag worden afgeleverd.

1.6. Wat bedraagt de levertijd?

De verwerking van een bestelling bedraagt gemiddeld 24 uur, hierna wordt de bestelling overgedragen aan pakket koerier UPS, bestellingen binnen Nederland worden in 1 dag geleverd, met uitzondering van weekend en/of feestdagen.

1.7. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Comservices hanteert de standaard verzendkosten van DHL Express. De kosten hangen af van uw locatie. In de Benelux zijn de kosten gratis vanaf €100,-. Voor meer informatie betreft de kosten verwijzen we u door naar de website van DHL door ‘hier’ te klikken.

1.8. Is mijn bestelling verzekerd?

Comservices verzendt elke bestelling met DHL Parcel of DHL Express, afhankelijk van uw eigen verzendt voorkeuren. Beide leveringsopties omvatten standaard pakketverzekering door DHL, die een aankoopwaarde tot € 500 vergoed bij vermissing of schade.

2. Garantie & Defecten

2.1. Krijg ik garantie op mijn producten?

Telecom Hunter geeft 1 jaar garantie op alle producten. In geval van defect of andere problemen kunt u aanspraak maken op garantie. De telecom hardware moet bewezen bij Telecom Hunter zijn aangekocht en moet binnen de garantieperiode van 1 jaar worden geretourneerd of gerapporteerd, onder vermelding van uw ordergegevens.

2.2. Een van de bestelde producten is defect, wat nu?

U informeert Comservices door te mailen naar info@comservices.nl, wanneer bevestigd door Comservices stuurt u uw product retour. Wanneer Comservices uw retour pakket ontvangt, sturen wij u zo spoedig mogelijk per email een bevestiging. Hoelang dit duurt hangt af van uw locatie, verzendtijd en datum. Zorg ervoor dat uw retourzending orderinformatie of een factuur kopie bevat. Bij vragen mailt u naar info@comservices.nl

3. Retourneren

3.1. Wat houdt het 14-dagen-retourbeleid in?

U heeft het recht om het aangeschafte product binnen 14 dagen na aanschaf te retourneren, het retourneren is voor eigen rekening. Voor informatie betreft het retourneren van een bestelling neemt u contact op via info@comservices.nl

3.2. Hebben jullie mijn retourpakket ontvangen?

Wanneer Comservices uw retour pakket ontvangt, sturen wij u zo spoedig mogelijk per email een bevestiging. Hoelang dit duurt hangt af van uw locatie, verzendtijd en datum. Zorg ervoor dat uw retourzending orderinformatie of een factuur kopie bevat. Mocht u nog enige twijfels hebben neemt u contact op via info@comservices.nl

3.3. Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Wanneer Comservices uw retour pakket heeft ontvangen, wordt het uitstaande bedrag binnen 5 werkdagen terugbetaald. Het terug te storten bedrag wordt terugbetaald op dezelfde manier waarop de bestelling aanvankelijk betaald werd. Dit houdt in dat wij bijvoorbeeld een PayPal betaling niet naar uw bankrekening terugstorten, maar naar uw PayPal account.

4. Account

4.1. Ik heb nog geen account/ Hoe maak ik een account aan?

Door ‘hier’ te klikken maakt u een account aan of logt u in. Een account helpt het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

4.2. Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?

Door ‘hier’ te klikken of bij uw eerstvolgende bestelling uw (oude) facturatieadres en eventueel uw afleveradres, die automatisch voor u worden ingevuld (na te zijn ingelogd), te wijzigen. De nieuwe/gewijzigde gegevens worden dan voor u opgeslagen.
.